رفتن به محتوای اصلی
ویافاکس ویژن
محصولات
تمامی محصولات
هودینی مقدماتی
بلندر
هودینی پلاس
آنریل انجین
آموزش رایگان
تمامی آموزشهای رایگان
هودینی مقدماتی
بلندر
هودینی پلاس
آنریل انجین
بلاگ
کاربر مهمان
مهمان
کاربر
Your cart is empty.
0
جستجو
ویافاکس ویژن
جستجو
محصولات
تمامی محصولات
هودینی مقدماتی
بلندر
هودینی پلاس
آنریل انجین
آموزش رایگان
تمامی آموزشهای رایگان
هودینی مقدماتی
بلندر
هودینی پلاس
آنریل انجین
بلاگ
کاربر مهمان
ورود
ثبتنام
نام کاربری
گذرواژه
نشانی پست الکترونیکی
ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید که در صورت فراموشی گذرواژه، گذرواژه جدید فقط به ایمیل شما فرستاده می شود.
نام کاربری
علاوه بر حروف و اعداد می توانید از کاراکتر هایی نظیر ( . ) ( - ) ( _ ) ( @ ) استفاده نمایید.
گذرواژه
تایید گذرواژه
نام
نام خانوادگی
شماره موبایل
شرایط سرویس را خواندم و با آن موافقم.
خواندن شرایط سرویس
چه کدی در تصویر میبینید؟
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
بلاگ
آنریل انجین در مقابل یونیتی
آنریل انجین یا یونیتی: کدام یک برای پروژه شما مناسبتر است؟اگر به دنبال شروع یادگیری یک موتور بازیسازی قدرتمند هستید، احتمالاً بین دو گزینه محبوب آنریل انجین و یونیتی مردد هستید. هر دو موتور بازیسازی ویژگیهای خاص خود را دارند و انتخاب بین آنها به نیازهای پروژه، تجربه کاربری و اهداف شما بستگی دارد. در این مقاله، به بررسی این دو موتور میپردازیم و به شما کمک میکنیم بهترین انتخاب را انجام دهید.
آنریل انجین در معماری
آنریل انجین در معماری: یک انقلاب در طراحی و نمایشآنریل انجین در معماری تبدیل به یکی از ابزارهای مهم در دنیای طراحی و مدلسازی شده است.
عظیمت به آنریل انجین
در سالهای اخیر، شاهد مهاجرت بسیاری از بازیسازان به آنریل انجین (Unreal Engine) بودهایم. این موتور بازیسازی قدرتمند که توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) توسعه یافته است، به یکی از محبوبترین و پرکاربردترین ابزارهای بازیسازی در جهان تبدیل شده است. اما چرا بازیسازان به آنریل انجین مهاجرت میکنند؟
بلوپرینت در آنریل انجین
یکی از ابزارهای قدرتمند در آنریل انجین، سیستم بلوپرینت (Blueprint) است. این ابزار یک سیستم برنامهنویسی بصری است که به کاربران امکان میدهد بدون نیاز به کدنویسی، رفتارها، مکانیکها و حتی عناصر گرافیکی را طراحی و پیادهسازی کنند. در این مقاله، به طور جامع به بررسی بلوپرینت، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.
Unreal Assets
اَسِت ( Asset ) در آنریل انجین چیست؟اَسِت موجودیتی ( entity ) است در آنریل که آن را می توان با دیگر هنرمندان به اشتراک گذاشت، این موجودیت در آنریل توسط بلوپرینت ( Blueprint ) به وجود میآید.
قوانین بازار آنریل انجین
1. دستورالعمل های محصول1.1 عمومی1.1.a محصولات باید کامل و کاملاً کاربردی باشند همانطور که در هنگام ارسال آگهی میشوند.1.1.b محصولاتی که برای تأیید حقوق انتشار بررسی میشوند باید محتوای Unreal Engine باشند که از طریق پورتال فروشنده ارسال میشوند.
جادوی هودینی در VFX!!!
آینده صنعت بازی!
آینده صنعت بازی!
چرا بلندر ؟
بلندر یک نرم افزار ایجاد سه بعدی منبع باز، به عنوان یک نرم افزار برجسته در قلمرو هنر دیجیتال و گرافیک کامپیوتری است. جذابیت آن از عوامل متعددی سرچشمه می گیرد.
آنریل انجین
آنریل انجین: انقلابی در دنیای بازیسازی
هودینی و تاریخچه آن
نرمافزار هودینی: تاریخچه و خواص
تاریخچه بلندر
جیومتری نودز
جیومتری نودز بلندر که زیر مجموعه پروژه Everything Nodes بلندر فاندیشن است (Blender Foundation), دقیقا مسیر نرم افزار هودینی را در پیش گرفته، علیرغم سرعت گسترش این بخش از نرم افزار بلندر، هنوز نسبت به هودینی بسیار جوان است.
تفاوت در چرخه
در این ویدیو متوجه می شوید که عملکرد چرخه یا همان for loop در حالت سریال یا موازی با یک دیگر فرق دارند.
Struct در هودینی
در این ویدیو یکی از مباحث پیشرفته در VOPs را می آموزید.
Attribute Cast
ذخیره صحیح انواع داده در این ویدیو راجع به نحوه صحیح ذخیره نوع داده در هودینی صحبت می کنیم. برای بهینه کردن استفاده رم در هودینی می بایست از Attribute cast استفاده کنیم. Cast در برنامه نویسی به معنای تبدیل یک نوع داده به نوعی دیگر است، که این امر به دو صورت انجام می شود:
فضای رنگی ACES
در این ویدیو طریقه فعال سازی فضای رنگی ACES را برای Substance designer می آموزید. لینک دانلود فایل مربوط به ACES https://github.com/imageworks/OpenColorIO-Configs لینک ویدیو
فروش ان اف تی (NFT)
در این ویدیو نحوه قیمت گذاری و نحوه کسب اتریوم در بلاکچین پالیگون برای مینت کردن آثار در بلاکچین اتریوم رو فرا خواهید گرفت و نکاتی بسیار مهم در این ویدیو موجود که دانستن آن ها دید شما را نسبت به بلاکچین پالیگون تغییر خواهد داد.
ساخت سیاه چاله در هودینی
در این ویدیو به بررسی ساخت سیاه چاله در هودینی توسط matt ebb که سوپروایزر یکی از کمپانی های بزرگ ساخت جلوه های ویژه است می پردازیم. داستان از این جا شروع شد که خود من اقدام به ساخت سیاه چاله کردم و با این فرد آشنا شدم و در ویدیو تمام جزییات را متوجه خواهید شد.
Laplacian growth
Laplacian growth این دو آبجکتی که در تصویر پایین می بینید، برای یک نمایشگاه ساخته شده که نیتجه تحقیقاتی که برای تکنیک های مدلینگ جنراتیو و رشد اشیا ارگانیک داشته ام است.که این یکی در مورد مرجان های دریایی است. این دو شی توسط فرآیند رشد جهت دهی شده لاپلاسینی (directed laplacian growth) طراحی شده اند و سپس با پرینتر سه بعدی تولید شده و نمونه فلزی آن را مشاهده می کنید.
Light stage
استیج نوری