معرفی هودینی

FULLY PROCEDURAL

هودینی از پایه طوری ساخته شده است که یک سیستم Procedural باشد و این قدرت را به هنرمندان بدهد که آزادانه با آن کار کنند و چندین نوع مختلف از یک چیز را بسازند و به سرعت کار خود را با همکارانشان به اشتراک بگذارند.

Flexible node-based workflow

در هودینی، هر عملی در یک node ذخیره می شود، Node ها مثل یک شبکه به هم متصل می شوند و نسخه ای را می سازند که می تواند برای نتایج مشابه اما متفاوت دستکاری و بهبود یابد.

توانایی ذخیره اعمال و انتقال به Node های دیگر به شکل یک خصیصه (Attribute)، چیزی است که طبیعت Procedural هودینی را شکل می دهد.

Intuitive artists friendly tools

Node ها المانی هستند که هودینی را متفاوت و به آن قدرت می بخشند. Viewport ها و قفسه های ابزار بسیاری وجود دارد که به هنرمندان اجازه می‌دهد به راحتی با نرم افزار در تعامل باشند. در پشت صحنه ، هودینی Node ها و شبکه ها را برای شما می سازد. هودینی به هنرمندان اجازه می دهد راه های مختلف خلاقانه ای را تجربه کنند، زیرا بسیار آسان است که یک Node جدید را به شبکه ای که ساختید اضافه کنید و راه های جایگزین را امتحان کنید.

NEXT LEVEL

VFX & Simulation

هنرمندان جلوه های ویژه به دلیل Procedural workflow که مناسب شبیه سازی پیچیده ذارت و داینامیک است به آن جذب می شوند. جلوه ها معمولا برای عکس العمل به اتفاقاتی که در یک پلان می افتد طراحی شده اند و راه حل Procedural این عکس العمل ها را اتوماسیون می کند و باعث می شود که استودیو ها کنترل خلاقانه تری داشته باشند و بتوانند تغییرات را به سرعت اعمال کنند.

DIRECTABLE

Shots & Multiple Iteration

هودینی به شما اجازه می دهد که حتی زمانی که در اواسط تولید هستید بتوانید تصمیمات خلاقانه ای بگیرید. یک تغییر در یک Node باعث می شود که تغییرات به صورت آبشاری در تمامی شبکه اتفاق بیفتد و به یک نتیجه جدید و متفاوت برسید. این قابلیت کارگردانی در سراسر فرآیند، خلاقانه باقی خواهد ماند و می تواند برای تصمیمات در دقایق آخر استفاده شود که این امر در فرآیند سنتی بسیار پر هزینه خواهد بود.

POWERFUL

Pipeline in a Box

چه در حال ساخت یک سکانس از انیمیشن یا یک مرحله از بازی باشید ، هودینی به شما اجازه می‌دهد ابزار هایی را بسازید که در عمر یک پروژه هر قدر خواستید از آن ها استفاده کنید ، به جای اینکه در هر پروژه به مشکلات پیش رو عکس العمل نشان دهید و آن ها را رفع کنید ، شما قادر خواهید بود که از قبل پلن خود را پیاده سازی کنید و پایپلاین خود را ترسیم و بهبود بخشید.

ROBUST

Asset Creation Tools

یک مزیت بزرگ در روش هودینی که بر پایه Node هاست این است که می‌توانید شبکه های خود را به Node های Custom ی که قابلیت اشتراک گذاری با دیگران دارند را کپسوله سازی کنید ، می توانید بدون کد نویسی Digital assets بسازید و با دیگر کاربران هودینی به اشتراک بگذارید. توسط هودینی انجین Asset ها را در دیگر نرم افزار های 3D همانند ، Maya , 3ds Max , C4D , UE5 , Unity , باز کنید و از کنترل های Procedural که در دسترس هستند برای دستکاری در اپلیکیشن های ذکر شده استفاده کنید. 

Film & TV

سکانس های بیشتری با کیفیت بالا در مدت زمان کمتری با Workflow هودینی که بر پایه Node هاست تولید کنید. سطحی توصیف نشدنی از انعطاف پذیری و بهبود کنترل بر خلاقیت خود را تجربه کنید.

GameDev

بازی سازان با رشد چشم گیری در تولید دنیاهایی مهبوت کننده که در آن محتویات بسیار زیادی وجود دارد مواجه هستند، برای اینکه در زمان مقرر شده برای تحویل محصول به یک بازی با کیفیت دست پیدا کنید، روش Procedural که هودینی از آن استفاده می کند یک راه هوشمندانه برای ساخت بازی های با کیفیت در مدت زمان کم است.

Motion graphic

طراحان ، انیماتور ها و داستان پردازان از تصاویر قدرتمند و متقاعد کننده ای برای ساخت محتواهایی که تماشاچیان را تحریک کند استفاده می کنند. با استفاده از ابزار های Procedural بر پایه Node هودینی طیفی از تجربیات داینامیک و زیبا خلق کنید.

VR 

واقعیت افزوده و مجازی تجربه کاملی را خلق می کند که بیننده را در مکانی قرار می دهد که هرگز نبوده است. هودینی مجموعه ای از ابزار های قدرتمند که خلق و مدیریت این فضاها را ساده می‌کند برای شما تدارک دیده است.